Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 37 tytułów spełniających kryteria: Szromnik, Andrzej (1948- ).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik.
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- )., Wolters Kluwer Polska.
Wolters Kluwer, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; [recenzent: Magdalena Florek].
Autor: Brańka, Sebastian., Figiel, Adam., Griszel, Weronika., Manczak, Iryna., Szromnik, Andrzej (1948- )., Zadęcka, Ewa., Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie). Rec., edu-Libri.
Wydawnictwo edu-Libri, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Targi w gospodarce rynkowej / red. nauk. Andrzej Szromnik ; aut. Jacek Bazarnik [et al.].
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- ). Red., Bazarnik, Jacek., edu-Libri.
edu-Libri, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Miasto innowacyjne : wiedza - przedsiębiorczość - marketing = Innovative city : knowledge - enterprise - marketing / pod red. Zbigniewa Makieły i Andrzeja Szromnika.
Autor: Makieła, Zbigniew (1949- ). Red., Szromnik, Andrzej (1948- ). Red., Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju.
Komitet Przestrzennego Zagospodarownia Kraju PAN, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju t. 141
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik.
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- )., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik.
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- )., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik.
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- )., Wolters Kluwer Polska.
Wolters Kluwer Polska, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik.
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- )., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Rzeszów dawny i współczesny : gospodarka / pod red. Krzysztofa Kaszuby, Andrzeja Szromnika ; Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie.
Autor: Kaszuba, Krzysztof. Red., Szromnik, Andrzej (1948- ). Red.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Gospodarka - rynek - marketing / pod red. Andrzeja Szromnika.
Autor: Szromnik, Andrzej (1948- ). Red.
Wyższa Szkoła Zarządzania, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal