Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Butter marketing by cooperative creameries in the Middle West / by Paul E. Quintus and T. G. Stitts ; Farm Credit Administration. Cooperative Research and Service Division.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Butter marketing by cooperative creameries in the Middle West / by Paul E. Quintus and T. G. Stitts ; Farm Credit Administration. Cooperative Research and Service Division.
1939.
Quintus, Paul Elmer (1905- ).
2.
The butterfly customer : capturing the loyalty of today's elusive consumer / Susan M. O'Dell, Joan A. Pajunen.
2000.
O'Dell, Susan M.
3.
Buyer persona : poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów / Adele Revella ; przekład: Marcin Kowalczyk.
2021.
Revella, Adele.
4.
Buyer personas : how to gain insight into your customer's expectations, align your marketing strategies, and win more business
2021.
Revella, Adele.
5.
Buying brain : secrets for selling to the subconscious mind
cop. 2011.
Pradeep, A. K. (1963- ).
6.
Buying for business : how to get the best deal from your suppliers / Tony Attwood.
1988.
Attwood, Tony (1947- ).
7.
Buying knowledge : effective acquisition of external knowledge / Peter Sammons.
2005.
Sammons, Peter.
8.
Buying national security : how America plans and pays for its global role and safety at home / Gordon Adams and Cindy Williams.
2010.
Adams, Gordon (1941- ).
9.
Buying trances : a new psychology of sales and marketing
cop. 2014.
Vitale, Joe (1953- ).
10.
Buy.ology : how everything we believe about why we buy is wrong / Martin Lindstrom.
2009.
Lindström, Martin (1970- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.