Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 28 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- Polska.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Szymańska, Kamila (zarządzanie). Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński / Łukasz Wróblewski.
Autor: Wróblewski, Łukasz (ekonomia)., CeDeWu.
CeDeWu.pl, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych : studia przypadków / pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej.
Autor: Golik-Górecka, Grażyna. Red., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zmiana warunkiem sukcesu : w poszukiwaniu źródeł trwałej konkurencyjności / redaktorzy naukowi Grzegorz Bełz, Ewa Głuszek.
Autor: Bełz, Grzegorz. Red., Głuszek, Ewa. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 400
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym / Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Małgorzata Michalik.
Autor: Mruk, Henryk., Pilarczyk, Bogna (1948- )., Michalik, Małgorzata (ekonomia)., Wolters Kluwer Polska.
ABC a Wolters Kluwer business, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing wobec wyzwań XXI wieku : uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej i Marcina Komora ; [aut. rozdz. Marcin Komor et al.].
Autor: Śliwińska, Krystyna. Red., Komor, Marcin. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.
Autor: Karasiewicz, Grzegorz., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zarządzanie marką w szkołach wyższych : wybrane problemy / pod red. nauk. Grażyny Nowaczyk, Dariusza Sobolewskiego.
Autor: Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red., Sobolewski, Dariusz (ekonomia). Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu nr 44
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Perspektywy rozwoju marketingu. T. 3, Wyzwania praktyki / [red. nauk. Sylwester Makarski, Wiesława Kuźniar].
Autor: Makarski, Sylwester (1942- ). Red., Kuźniar, Wiesława. Red.
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2012, wrz./paźd.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / redakcja naukowa Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała ; aut.: Paweł Chlipała [et al.].
Autor: Wiktor, Jan W. Red., Chlipała, Paweł. Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal