Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing / [red. prowadzący t. Grażyna Polkowska-Nowak ; przekł. Sławomir Mincewicz].
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing / [red. prowadzący t. Grażyna Polkowska-Nowak ; przekł. Sławomir Mincewicz].2007.Polkowska-Nowak, Grażyna. Red.
 2. Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych : perspektywa sprzedawcy i konsumenta / Paweł Bryła.2015.Bryła, Paweł.
 3. Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto.2001.Otto, Jacek (1957- ).
 4. Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto.1999.Otto, Jacek (1957- ).
 5. Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto.2004.Otto, Jacek (1957- ).
 6. Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia : praca zbiorowa / pod red. Macieja Mitręgi.2007.Mitręga, Maciej. Red.
 7. Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga.2023.Mitręga, Maciej.
 8. Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska.2023.Kowalska, Magdalena Jolanta.
 9. Marketing relacji : zakres implementacji koncepcji / [red. nauk. Ewa Zeman-Miszewska].2006.Zeman-Miszewska, Ewa. Red.
 10. Marketing relacyjny jako element strategii banków komercyjnych / Marek Szczepaniec.2004.Szczepaniec, Marek (1964- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal