Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 50 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- podręczniki akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju / Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski.
Autor: Kauf, Sabina., Kramarz, Marzena. Autor, Sadowski, Adam (1962-2018). Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pearson.
Pearson, cop. 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing management : a relationship approach / Svend Hollensen.
Autor: Hollensen, Svend., Pearson Education.
Pearson Education Limited, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 4.
International marketing / Masaaki Kotabe, Kristiaan Helsen.
Autor: Kotabe, Masaaki., Helsen, Kristiaan., John Wiley & Sons.
John Wiley & Sons, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pilarczyk, Bogna (1948- ). Red., Mruk, Henryk. Red., Zawiślak, Marek. Tł., Środa, Jacek. Tł., Dom Wydawniczy REBIS.
Rebis, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski.
Autor: Wojciechowski, Tadeusz (1925- )., Difin.
Difin, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing : podręcznik akademicki / Krzysztof Andruszkiewicz [et al.] ; red. nauk. Krzysztof Andruszkiewicz.
Autor: Andruszkiewicz, Krzysztof (1953- )., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora.
TNOiK Dom Organizatora, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing management : a relationship approach / Svend Hollensen.
Autor: Hollensen, Svend.
Pearson Education, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Zarządzanie i planowanie marketingowe / red. nauk. Henryk Mruk.
Autor: Mruk, Henryk. Red.
Wydawnictwo Forum Naukowe - PASSAT Paweł Pietrzyk, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Podręczniki - Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal