Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 6 tytułów spełniających kryteria: Marketing wewnętrzny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce : na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula.
Autor: Antczak, Mariola., Kalińska-Kula, Magdalena. Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji / Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop.
Autor: Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga., Iwińska-Knop, Krystyna. Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing partnerski : wybrane problemy / Ewa Flejterska [et al.] ; Uniwersytet Szczeciński.
Autor: Flejterska, Ewa.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing wewnętrzny w bibliotece / Joanna Kamińska.
Autor: Kamińska, Joanna (bibliotekoznawstwo)., Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach nr 2458
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju / Leszek Żabiński.
Autor: Żabiński, Leszek., Kongres Ekonomistów Polskich (7 ; 2001 ; Warszawa).
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne : Agencja INTERART-TAL, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Referaty Kongresowe - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Sesja 4, Przedsiębiorczość i Konkurencyjność z. 19
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal