Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 11 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- poradniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Winning in emerging markets : a road map for strategy and execution / Tarun Khanna, Krishna G. Palepu with Richard J. Bullock.
Autor: Khanna, Tarun., Palepu, Krishna G. (1954- )., Bullock, Richard J.
Harvard Business Press, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Sztuka kochania klienta : dla szefa i dla zwykłych ludzi / Anna Tiuryn.
Autor: Tiuryn, Anna.
CeDeWu.PL Wydawnictwa Fachowe, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Niech klienci tłoczą się u twoich drzwi : niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej / Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas ; [tł.: Jacek Cachro et al.].
Autor: Edwards, Paul (1940- )., Edwards, Sarah., Douglas, Laura Clampitt., Cachro, Jacek. Tł., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, cop. 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Small Business
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Nowe pozycjonowanie : najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie światowych strategii biznesowych / Jack Trout [oraz] Steve Rivkin ; [tł. Elżbieta Ciężki].
Autor: Trout, Jack., Rivkin, Steve (1947- )., Ciężki, Elżbieta. Tł.
IFC Press, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Weiterempfehlung und Kundenwert : ein Ansatz zur persönlichen Komunikation / Florian von Wangenheim ; mit einem Geleitwort von Andreas Herrmann.
Autor: Wangenheim, Florian von., Herrmann, Andreas (1964- ).
Deutscher Universitäts -Verlag, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Gabler Edition Wissenschaft
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Jak opracować plan marketingowy / John Westwood ; tł. i adaptacja Maciej S. Mulak.
Autor: Westwood, John (1947- )., Mulak, Maciej S. Tł.
Wydaw. Książki Pomóż Sam Sobie ; M & A Marketing Communications, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Pomóż Sam Sobie. Biznes
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie marketingowe : pracownicy, finanse, innowacje / Janusz S. Feczko.
Autor: Feczko, Janusz Stefan., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział (Kraków). Ośrodek Postępu Organizacyjnego., Agencja Marketingowa "Mark".
Agencja Marketingowa "Mark" : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Ośrodek Postępu Organizacyjnego, cop. 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zarządzanie marketingowe : badania, strategie, dystrybucja, komunikacja / Janusz S. Feczko.
Autor: Feczko, Janusz Stefan., Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa (Katowice).
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zarządzanie marketingowe / Hans Peter Baer, Zbigniew Dworzecki, Hartmut Timme ; Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa ; [tł. Jadwiga Dworzecka].
Autor: Baer, Hans Peter., Dworzecki, Zbigniew (1948- )., Timme, Hartmut., Dworzecka, Jadwiga. Tł., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
nakł. Redakcji Przeglądu Organizacji, 1992.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing w firmie 3
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Jak kształtować marketingową koncepcję przedsiębiorstwa / Peter Dornis, Zbigniew Dworzecki, Bernhard H. Feldhaar ; Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa ; [tł. Jadwiga Dworzecka].
Autor: Dornis, Peter., Dworzecki, Zbigniew (1948- )., Feldhaar, Bernhard H., Dworzecka, Jadwiga. Tł., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
nakł. Redakcji Przeglądu Organizacji, 1992.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing w firmie 4
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal