Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 26 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- podręczniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Jak stworzyć plan marketingowy : opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele / John Westwood ; przekład Małgorzata Śnigurowicz.
Autor: Westwood, John (1947- )., Śnigurowicz, Małgorzata. Tłumaczenie, Lingea (Kraków).
Kraków : Lingea, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Droga do Sukcesu
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Strategic market management / David A. Aaker, Christine Moorman.
Autor: Aaker, David A. (1938- )., Moorman, Christine. Autor, John Wiley & Sons.
Hoboken, NJ : Wiley, © 2018
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie jakością / Monika Dobska, Paweł Dobski.
Autor: Dobska, Monika., Dobski, Paweł., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział (Poznań).
Poznań : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie marketingiem / Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal.
Autor: Woźniczka, Jarosław (1964- )., Hajdas, Monika., Kowal, Witold., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Plany marketingowe / Malcolm McDonald, Hugh Wilson ; przeł. Grzegorz Łuczkiewicz.
Autor: McDonald, Malcolm., Wilson, Hugh (1962- )., Łuczkiewicz, Grzegorz. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing menedżerski : standardy, procedury, strategie / Krzysztof Podstawka.
Autor: Podstawka, Krzysztof., Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht.
Autor: Knecht, Zdzisław (1938- )., Wydawnictwo C.H. Beck.
Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - C.H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Controlling działalności marketingowej / Marta Nowak.
Autor: Nowak, Marta (finanse)., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego / Anna Bruska, Sabina Kauf ; Uniwersytet Opolski.
Autor: Bruska, Anna (marketing)., Kauf, Sabina., Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo.
Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Beschwerdemanagement : Gestaltung und Erfolgsauswirkungen / Andreas Fürst ; mit einem Geleitwort von Christian Homburg.
Autor: Fürst, Andreas., Homburg, Christian (1962- ). Wstęp.
Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Gabler Edition Wissenschaft
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal