Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 11 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- konferencje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Materiały I Międzynarodowej Konferencji Naukowej Studentów i Młodych Uczonych "Nowoczesne metody zarządzania wobec wyzwań XXI wieku" / [redaktor naczelny Tomasz Wierzejski].
Autor: Międzynarodowa Konferencja Naukowa Studentów i Młodych Uczonych "Nowoczesne Metody Zarządzania Wobec Wyzwań XXI Wieku" (1 ; 2014 ; Olsztyn)., Wierzejski, Tomasz (1979- ). Red., Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego. Wydawnictwo.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarzadzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie przedsiębiorstwem w praktyce : prace doktorantów / red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona.
Autor: Dobiegała-Korona, Barbara. Red.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna Czubała.
Autor: Czubała, Anna (1943- ). Red.
Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Rola nauk o zarządzaniu w kreowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy / red. nauk. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Autor: Wilmańska-Sosnowska, Stanisława ( -2011). Red., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo., Konferencja nt. Rola Nauk o Zarządzaniu w Kreowaniu Społeczeństwa Opartego na Wiedzy (2004 ; Łódź).
Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 195
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. T. 2, Materiały konferencyjne / [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk] ; Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Marketingu.
Autor: Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ). Red.
Wydaw. UMK, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / pod red. Jerzego Altkorna.
Autor: Altkorn, Jerzy (1931-2004). Red., Akademia Ekonomiczna (Kraków). Katedra Marketingu.
AE Wydział Zarządzania, 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Strategie marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem : materiały konferencyjne / [red. nauk. Pilarczyk Bogna] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Pilarczyk, Bogna (1948- ). Red.
AE, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Research at the marketing/ entrepreneurship interface / ed. by Gerald E. Hills [et al.].
Autor: Hills, Gerald E. Red.
Univ. of Illinois at Chicago, 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: UIC Marketing and Entrepreneurship Research Series
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Problematyka zarządzania marketingowego / [kom. red. Jerzy Boszko et al.].
Autor: Boszko, Jerzy. Red., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział.
Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział z. 2
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Techniczna nt. Zarządzanie Marketingowe, Poznań - Kiekrz, 08 - 09.12.1994 : konferencja pod patronatem Ministra Przemysłu i Handlu / [red. Władysław Mantura, Stefan Trzcieliński] ; współorganizatorzy: Sekcja Organizacji Przemysłu. Oddział Wojewódzki SIMP w Poznaniu, Politechnika Poznańska. Instytut Inżynierii Zarządzania, Zakłady Przemysłu Metalowego H. Cegielski - Poznań.
Autor: Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Techniczna nt. Zarządzanie Marketingowe (1994 ; Poznań - Kiekrz)., Mantura, Władysław (1947- ). Red., Trzcieliński, Stefan. Red., Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich. Oddział (Poznań)., Politechnika Poznańska. Instytut Inżynierii Zarządzania., Zakłady Przemysłu Metalowego H. Cegielski (Poznań).
Sekcja Organizacji Przemysłu OW SIMP, 1994.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal