Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Specyficzne aspekty zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwam
2004.
Piałucha, Marek. Red.
2.
Specyficzne funkcje leasingu okresu transformacji / Maciej Kramarek.
2004.
Kramarek, Maciej.
3.
Specyfika badania sprawozdań finansowych w świetle ustawy o rachunkowości / Damian Kusz ; Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Zarząd Główny. Centralny Ośrodek Szkolenia Zawodowego.
1995.
Kusz, Damian (19..-2017).
4.
Specyfika branżowa oraz efektywność funkcjonowania spółek akcyjnych w Polsce a prognozowanie ich upadłości / Sergiusz Herman ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Informatyki i Gospodarki Elektronicznej. Katedra Ekonometrii.
2016.
Herman, Sergiusz.
5.
Specyfika działalności Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej im. F. Stefczyka w polskim systemie bankowym / Marta Wnuczek.
2009.
Wnuczek, Marta.
6.
Specyfika działalności Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej im. F. Stefczyka w polskim systemie bankowym / Marta Wnuczek.
2005.
Wnuczek, Marta.
7.
Specyfika gospodarki finansowej ubezpieczycieli kredytu kupieckiego w Polsce / Jacek Lisowski.
2010.
Lisowski, Jacek.
8.
Specyfika i efektywność szwajcarskiego systemu demokracji bezpośredniej : polityka wielokulturowości i sektor bankowy / Mirosław Matyja.
2019.
Matyja, Mirosław.
9.
Specyfika marketingu politycznego w Polsce
2004.
Ignaczewski, Grzegorz.
10.
Specyfika marki we współczesnej gospodarce
2008.
Rosa, Grażyna (1968- ). Redakcja
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.