Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania  
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Egzemplarze
 EgzemplarzeEgzemplarze
 
 
 Więcej pozycji tego autora
 
  •  
  • Grenda, Sylwia.
     
  •  
  • Krzyścin, Mirosława. Komunikacja marketingowa jako sztuka budowania więzi z młodym konsumentem na przykładzie operatorów GSM w latach 2004-2009 w Polsce (pol.)
     
  •  
  • Ręklewski, Marek. Tendencje zmian urodzeń w Polsce w ujęciu powiatowym w latach 1999-2007 (pol.)
     
     Hasła przedm.
     
  •  
  • Marketing -- Polska -- 1990-.
     
  •  
  • Komunikacja marketingowa -- Polska -- 1990-.
     
  •  
  • Demografia -- Polska -- 1990-.
     
  •  
  • Przedsiębiorstwa -- Polska -- finanse -- 1990-.
     
     Przegląd katalogu
      wg autora:
     
  •  
  •  Grenda, Sylwia.
     
  •  
  •  Krzyścin, Mirosława. Komunikacja marketingowa jako sztuka budowania więzi z młodym konsumentem na przykładzie operatorów GSM w latach 2004-2009 w Polsce (pol.)
     
  •  
  •  Ręklewski, Marek. Tendencje zmian urodzeń w Polsce w ujęciu powiatowym w latach 1999-2007 (pol.)
     
      wg tytułu:
     
  •  
  •  Cash pooling jako no...
     
     
     
     Opis MARC
    Cash pooling jako nowoczesny sposób zarządzania środkami finansowymi przedsiębiorstw / Sylwia Grenda. Komunikacja marketingowa jako sztuka budowania więzi z młodym konsumentem na przykładzie operatorów GSM w latach 2004-2009 w Polsce / Mirosława Krzyścin. Tendencje zmian urodzeń w Polsce w ujęciu powiatowym w latach 1999-2007 / Marek Ręklewski.
    Autor: Grenda, Sylwia., Krzyścin, Mirosława. Komunikacja marketingowa jako sztuka budowania więzi z młodym konsumentem na przykładzie operatorów GSM w latach 2004-2009 w Polsce (pol.), Ręklewski, Marek. Tendencje zmian urodzeń w Polsce w ujęciu powiatowym w latach 1999-2007 (pol.)
    Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny. Wydział Ekonomii. Studia Doktoranckie, 2009.
    Hasła przedm.
  • Marketing -- Polska -- 1990-.
  •  
  • Komunikacja marketingowa -- Polska -- 1990-.
  •  
  • Demografia -- Polska -- 1990-.
  •  
  • Przedsiębiorstwa -- Polska -- finanse -- 1990-.
  • Serie
  • Zeszyty Studiów Doktoranckich - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Ekonomii 1689-9385 z. 49
  • ISSN: 
    1689-9385 ;
    Opis: 
    72 s. : il. ; 24 cm.
    Zawartość: 
    Streszcz. ang. przy art.
    Bibliogr. przy art.
    Dodaj do listy podr. 
    UWAGA! Zamawianie i rezerwacja książek TYLKO dla pracowników i doktorantów UEP.

    Egzemplarze
    KolekcjaSygnaturaStatusTyp egzemplarza 
    Czytelnia : Zeszyty naukowe318678 ZN UE POZ. ZESZ. 49Czytelnia - wolny dostępDo korzystania na miejscu 
    Czytelnia : Księgozbiór podstawowy (książki)318677DostępnyMagazyn - Czytelnia 

    Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiem
    Temat: 
    Wyślij do (email):


    Horizon Information Portal 3.23.1_6655
     Powered by Dynix
    © 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
    Horizon Information Portal