Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 7 tytułów spełniających kryteria: Marketing turystyczny -- konferencje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Potencjał turystyczny : zagadnienia ekonomiczne / [red. nauk. Aleksander Panasiuk].
Autor: Panasiuk, Aleksander (1965- ). Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Ekonomiczne Problemy Usług nr 53
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 591
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Rola turystyki w strategii i polityce rozwoju gospodarki regionalnej : zbiór materiałów pokonferencyjnych Gdańsk, 14-15 września 2006 / Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.
Autor: Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa (Gdańsk).
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca / red. nauk. Andrzej Rapacz ; Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Zarządzania Gospodarką Regionalną i Turystyką w Kielcach.
Autor: Rapacz, Andrzej. Red.
WSZGRiT, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Konsument na krajowym rynku turystycznym w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej : materiały z konferencji międzynarodowej, Katowice, 28-29 października 2003 roku / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego.
Autor: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego (Katowice).
GWSH : Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Tourism destination marketing : gaining the competitive edge / ed. by Joseph Ruddy and Sheila Flanagan.
Autor: Flanagan, Sheila. Red., Ruddy, Joseph. Red.
Tourism Research Centre : Dublin Institute of Technology, 2000.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing - jakość w turystyce : międzynarodowa konferencja naukowa, Katowice - Libiąż 16-17.10.1997 : praca zbiorowa / pod red. Janusza S. Feczko.
Autor: Feczko, Janusz Stefan. Red.
Studio Wydawnicze Agat, [1998].
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Problemy opracowywania i wdrażania strategii marketingowych w regionach turystycznych : materiały z krajowej konferencji "Teoria i praktyka" zorganizowanej przez Katedrę Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną jeleniogórskiego Wydziału Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Jelenia Góra-Cieplice, 10-12 grudnia 1996 / red. nauk. Andrzej Rapacz.
Autor: Rapacz, Andrzej. Red., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Katedra Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną (Jelenia Góra)., Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu nr 770
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal