Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 55 tytułów spełniających kryteria: Marketing turystyczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marketing and managing tourism destinations / Alastair M. Morrison.
Autor: Morrison, Alastair M. (1949- )., Routledge.
Routledge Taylor & Francis Group, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Turysta senior na rynku usług hotelarskich / Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik.
Autor: Sawińska, Agnieszka. Autor, Sidorkiewicz, Marta. Autor, Tokarz-Kocik, Anna. Autor, edu-Libri.
edu-Libri, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne / Mirosław Marczak.
Autor: Marczak, Mirosław (turystyka)., CeDeWu.
CeDeWu, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing turystyczny / redaktor tematyczny Andrzej Rapacz.
Autor: Rapacz, Andrzej. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 535
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management / Diana Dryglas.
Autor: Dryglas, Diana., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN S. A., © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Innowacje w turystyce : wybrane praktyki działań / redakcja naukowa Beata Reformat.
Autor: Reformat, Beata. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego / Katarzyna Orfin-Tomaszewska.
Autor: Orfin-Tomaszewska, Katarzyna., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 948
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zarządzanie w regionie turystycznym / redakcja Maciej Dębski.
Autor: Dębski, Maciej (zarządzanie). Red., Społeczna Akademia Nauk (Łódź). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Przedsiębiorczość i Zarządzanie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi t. 16, z. 4, cz. 2
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Tourism management, marketing and development. Vol. 1, The importance of networks and ICTs / ed. by Marcello M. Mariani [et al.].
Autor: Mariani, Marcello Maria. Red., Palgrave Macmillan (2001-2015).
Palgrave Macmillan, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Turystyka wobec zmian współczesnego świata : strategie, marketing, programowanie / red. nauk. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Gołembski, Grzegorz (1947- ). Red., Niezgoda, Agnieszka. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123456Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal