Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Market's behaviour of decision makers / [red. nauk. Danuta Kopyci?ska].
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketingplanung / hrsg.u.bearb. Diller Hermann.1980.Diller, Hermann (1945- ). hrsg.u.bearb.
 2. Marketing-Praxis für Klein-und Mittelbetriebe1993.Schwalbe, Heinz (1927- ).
 3. Marketingstrategie für ein neues Produkt / Michael Sofka.1975.Sofka Michael.
 4. Marketingstrategien fur den Finanzdienstleistunsmarkt : eine integrierte Wettbewerbs- und Bedarfanalyse / Christian Nieraad.1994.Nieraad, Christian.
 5. Marketingstrategien für Produktionsgüter / Christian Krämer.1993.Krämer, Christian.
 6. Marketing-Systeme : Grundlagen des institutionalen Marketing / Paul W. Meyer, Anton Meyer (Hrsg.).1993.Meyer, Paul W. (1924- ). Redaktor
 7. Marketing-Trends : Ideen und Konzepte für Ihren Markterfolg / Anja Förster, Peter Kreuz.2003.Forster, Anja.
 8. Market-led strategic change : making marketing happen in your organization / Nigel Piercy.1995.Piercy, Nigel F.
 9. Markets and organization / ed. by Richard Arena, Christian Longhi.1998.Longhi, Christian (1952- ). Red.
 10. Market's behaviour of decision makers / [red. nauk. Danuta Kopycińska].2008.Kopycińska, Danuta. Red.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal