Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 175 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Międzynarodowe strategie marek : perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących / Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń.
Autor: Mróz-Gorgoń, Barbara., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej / Dominika Kołodziej.
Autor: Kołodziej, Dominika., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Data driven decisions : jak odnaleźć się w natłoku danych? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk.
Autor: Lutostański, Michał Jan. Redaktor, Galica, Mateusz (marketing). Redaktor, Protasiuk, Michał (1978- ). Redaktor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Szymańska, Kamila (zarządzanie). Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw : studia przypadków i zadania / Aleksandra Hauke-Lopes, Milena Ratajczak-Mrozek, Marcin Soniewicki, Marcin Wieczerzycki ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Hauke-Lopes, Aleksandra. Autor, Ratajczak-Mrozek, Milena. Autor, Soniewicki, Marcin. Autor, Wieczerzycki, Marcin. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Dydaktyczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 338
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Przemiana błękitnego oceanu : buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński / Łukasz Wróblewski.
Autor: Wróblewski, Łukasz (ekonomia)., CeDeWu.
CeDeWu.pl, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
...tak na marginesie strategii / Marek Staniszewski.
Autor: Staniszewski, Marek., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal