Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 22 tytułów spełniających kryteria: Badania rynku -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Rynek i Konsumpcja : raporty z badań - rok ... / Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji.
Autor: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji (Warszawa).
Warszawa : Oficyna Wydawnicza A & Z, 1994-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych / Renata Nestorowicz.
Autor: Nestorowicz, Renata., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Konsument na rynku żywności lokalnej : studium empiryczne / Monika Radzymińska.
Autor: Radzymińska, Monika., Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo.
Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Instytucjonalne uwarunkowania polskiego rynku pracy : studium teoretyczno-empiryczne / Beata Woźniak-Jęchorek ; [recenzenci Walentyna Kwiatkowska, Stanisław Rudolf].
Autor: Woźniak-Jęchorek, Beata., Kwiatkowska, Walentyna. Rec., Rudolf, Stanisław (1940- ). Rec., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku / Katarzyna M. Staszyńska.
Autor: Staszyńska, Katarzyna M., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Rynek usług zagospodarowujących czas wolny - diagnoza i perspektywy rozwoju / Beata Kolny.
Autor: Kolny, Beata., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska.
Autor: Anuszewska, Izabella.
Warszawa : CeDeWu.pl Wydawnictwa Fachowe, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Autor: Szwacka-Mokrzycka, Joanna.
Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Current trends in commodity science : market research / red. nauk. Magdalena Ankiel-Homa, Joanna Witczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Ankiel-Homa, Magdalena. Red., Witczak, Joanna. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 151
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Segmentacja rynku i typologia konsumentów / Alicja Kusińska ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Kusińska, Alicja (1934-2017)., Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal