Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Religia%20i%20polityka%20w%20XXI%20wieku
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów / Zbigniew Spyra.2019.Spyra, Zbigniew.
 2. Relacyjno-jakościowa koncepcja logistyki w zarządzaniu / Jan Długosz.2000.Długosz, Jan (zarządzanie).
 3. Relacyjność w stosunkach Chin z Europą Środkowo-Wschodnią : przypadek Czech / Bartosz Kowalski.2024.Kowalski, Bartosz (politologia).
 4. Relation between financial investments and financial and sport performance in European football2022.Leksowski, Łukasz (ekonomia).
 5. The relation between sovereign credit default swap premium and banking sector risk in Poland / Łukasz Gątarek, Marcin Wojtowicz.2015.Gątarek, Łukasz T.
 6. La relation éducative / Marcel Postic.cop. 1979.Postic, Marcel.
 7. The relation entreprise : moving beyond CRM to maximize all your business relationships / Kenneth Carlton Cooper.cop. 2002.Cooper, Kenneth Carlton.
 8. Relation "I - community", "community - I"2008.Kotkowska, Elżbieta. Red.
 9. Relation of library and information studies to the job market in Poland : II National Conferencecop. 1997.Kocójowa, Maria (1939- ). Red.
 10. Relational database management a systems programming approach / M. Papazoglou, W. Valder.cop. 1989.Papazoglou, Mike (1953- ).
 11. Relational database theory / ATZENI Paolo ; współaut. De Antonellis Valeria.1993.Atzeni, Paolo.
 12. Relations and value in business management strategies2008.Pyka, Jan (1946- ). Redakcja
 13. Relations between the European Union and Egypt after 2011 : determinants, areas of co-operation and prospects / edited by Anna Potyrała, Beata Przybylska-Maszner, Sebastian Wojciechowski.2015.Potyrała, Anna. Red.
 14. Les relations commerciales : du marketing au merchandising / Daniel R. Rivet.cop. 1975.Rivet, Daniel R.
 15. Relations économiques extérieurs des pays d'Europe centrale at orientale1992.Weichhardt, Reiner (1942- ). Red.
 16. Relations économiques internationales / par Maurice Byé.1971.Byé, Maurice (1905-1968).
 17. Relations Internationales1982-.Uniwersytet Warszawski. Instytut Stosunków Międzynarodowych.
 18. Les relations internationales depuis 1968 / J. M. Le Breton.1983.Le Breton, Jean-Marie.
 19. Les relations monétaires internationales / Jean-Pierre Delas.cop. 1994.Delas, Jean-Pierre.
 20. Relations politiques et commerciales de l'Empire romain avec l'Asie orientale (l'Hyrcanie, l'Inde, la Bactriane et la Chine) pendant les cinq premiers siecles de l'ere chrétienne, d'apres les témoignages latins, grecs, arabes, persans, indiens et c1863.Reinaud, Joseph Toussaint (1795-1867).
 21. The relationship between communication in an Executive Coaching process and individual performance at work / Dorit Kay ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Faculty of International Business and Economics.2018.Kay, Dorit.
 22. The relationship between HRM ans TQM / Richard Nicholls.2001.Nicholls, Richard Floyd.
 23. A relationship between the rate of economic growth and the rate, allocation, and efficiency of investment / ANDERSON Dennis.1983.Anderson, Dennis (1937-2008).
 24. The relationship edge in business : connecting with customers and colleagues when it counts / Jerry Acuff with Wally Wood.cop. 2004.Acuff, Jerry (1949- ).
 25. Relationship marketing2001.Gordon, Ian H.
 26. Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together / Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne.1996.Christopher, Martin (1945- ).
 27. Relationship marketing for competitive advantage : winning and keeping customers / Adrian Payne, Martin Christopher, Moira Clark, Helen Peck.1997.Payne, Adrian.
 28. Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison / ed. by Růžena Lukášova, Andrzej Bajdak ; [auth. Danuta Babińska et al.].2009.Lukášova, Růžena (1958- ). Red.
 29. Relationship marketing : theory and practice / edited by Francis Buttle.1996.Buttle, Francis. Redakcja
 30. Relationship selling1995.Johnston, Karen.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal