Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Religia%20i%20polityka%20w%20XXI%20wieku
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Relacje z kluczowymi klientami : analiza i zarządzanie / Ken Burnett ; [przeł. Katarzyna Przybyś].2002.Burnett, Ken (1930- ).
 2. Relacje z mediami / Irv Schenkler, Tony Herrling, przeł. Marta Werbanowska.2009.Schenkler, Irv.
 3. Relacje z mediami w samorządach : teoria i praktyka / Dariusz Tworzydło, Paweł Kuca.2010.Tworzydło, Dariusz (1974- ).
 4. Relacyjne aspekty zachowań konsumenckich / [red. nauk. Edyta Rudawska, Józef Perenc].2010.Rudawska, Edyta. Red.
 5. Relacyjne bazy danych / Claude Delobel, Michel Adiba.1989.Delobel, Claude (1938- ).
 6. Relacyjne bazy danych dla praktyków / C. J. Date ; [tł. Marek Pętlicki].cop. 2006.Date, C. J. (1941- ).
 7. Relacyjne bazy danych : teoria i praktyka projektowania relacyjnych baz danych / Mark Whitehorn, Bill Marklyn ; [tł. Marek Pętlicki].[2003].Whitehorn, Mark (1953- ).
 8. Relacyjne systemy bazodanowe : podstawy projektowania i eksploatacji / Teresa M. Ostrowska.2002.Ostrowska, Teresa M.
 9. Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów / Zbigniew Spyra.2019.Spyra, Zbigniew.
 10. Relacyjno-jakościowa koncepcja logistyki w zarządzaniu / Jan Długosz.2000.Długosz, Jan (zarządzanie).
 11. The relation between sovereign credit default swap premium and banking sector risk in Poland / Łukasz Gątarek, Marcin Wojtowicz.2015.Gątarek, Łukasz T.
 12. La relation éducative / Marcel Postic.cop. 1979.Postic, Marcel.
 13. The relation entreprise : moving beyond CRM to maximize all your business relationships / Kenneth Carlton Cooper.cop. 2002.Cooper, Kenneth Carlton.
 14. Relation "I - community", "community - I"2008.Kotkowska, Elżbieta. Red.
 15. Relation of library and information studies to the job market in Poland : II National Conferencecop. 1997.Kocójowa, Maria (1939- ). Red.
 16. Relational database management : a systems programming approach / M. Papazoglou and W. Valder.1988.Papazoglou, Mike (1953- ).
 17. Relational database theory / ATZENI Paolo ; współaut. De Antonellis Valeria.1993.Atzeni, Paolo.
 18. Relations and value in business management strategies2008.Pyka, Jan (1946- ). Red.
 19. Relations between the European Union and Egypt after 2011 : determinants, areas of co-operation and prospects / edited by Anna Potyrała, Beata Przybylska-Maszner, Sebastian Wojciechowski.2015.Potyrała, Anna. Red.
 20. Les relations commerciales : du marketing au merchandising / Daniel R. Rivet.cop. 1975.Rivet, Daniel R.
 21. Relations Internationales1982-.Uniwersytet Warszawski. Instytut Stosunków Międzynarodowych.
 22. Les relations monétaires internationales / Jean-Pierre Delas.cop. 1994.Delas, Jean-Pierre.
 23. Relations politiques et commerciales de l'Empire romain avec l'Asie orientale (l'Hyrcanie, l'Inde, la Bactriane et la Chine) pendant les cinq premiers siecles de l'ere chrétienne, d'apres les témoignages latins, grecs, arabes, persans, indiens et c1863.Reinaud, Joseph Toussaint (1795-1867).
 24. The relationship between communication in an Executive Coaching process and individual performance at work / Dorit Kay ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Faculty of International Business and Economics.2018.Kay, Dorit.
 25. The relationship between HRM ans TQM / Richard Nicholls.2001.Nicholls, Richard Floyd.
 26. A relationship between the rate of economic growth and the rate, allocation, and efficiency of investment / ANDERSON Dennis.1983.Anderson, Dennis (1937-2008).
 27. The relationship edge in business : connecting with customers and colleagues when it counts / Jerry Acuff with Wally Wood.cop. 2004.Acuff, Jerry (1949- ).
 28. Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together / Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne.1996.Christopher, Martin (1945- ).
 29. Relationship marketing for competitive advantage : winning and keeping customers / Adrian Payne, Martin Christopher, Moira Clark, Helen Peck.1997.Payne, Adrian.
 30. Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison / ed. by Růžena Lukásova, Andrzej Bajdak ; [auth. Danuta Babińska et al.].2009.Lukásova, Růžena (1958- ). Red.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal