Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Euro-manager or splendid isolation? : international management, an Anglo-German comparison / Wilhelm Eberwein, Jochen Tholen.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Euro-manager or splendid isolation? : international management, an Anglo-German comparison / Wilhelm Eberwein, Jochen Tholen.1993.Eberwein, Wilhelm (1947-).
 2. Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego / red. nauk. Jan W. Wiktor.1999.Wiktor, Jan W. Red.
 3. Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. Wiktor.2003.Sympozjum Marketingu Międzynarodowego (4 ; 2003 ; Zakopane ).
 4. Euromarketing : strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku / Marcin Komor.2000.Komor, Marcin.
 5. Euromarketing : strategie przedsiębiorstw na rynku europejskim : V Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. Wiktor.2005.Sympozjum Marketingu Międzynarodowego (5 ; 2005 ; Zakopane ).
 6. Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.1997.Sznajder, Andrzej.
 7. Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.1999.Sznajder, Andrzej.
 8. Euro-Mediterranean partnership2000-.Euro-Mediterranean Partnership.
 9. Euro-Mediterranean partnership / ed. by Katarzyna Żukrowska.2009.Żukrowska, Katarzyna (1949- ). Red.
 10. Euromenove trhy : dalsi stupen ve vyvoji mezinarodniho uveru / KLAUSOVA Livia.1986.Klausová, Livia (1943- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal