Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Euro-manager or splendid isolation? : international management, an Anglo-German comparison / Wilhelm Eberwein, Jochen Tholen.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Euro-manager or splendid isolation? : international management, an Anglo-German comparison / Wilhelm Eberwein, Jochen Tholen.
1993.
Eberwein, Wilhelm (1947-).
2.
Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego / red. nauk. Jan W. Wiktor.
1999.
Wiktor, Jan W. Red.
3.
Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. Wiktor.
2003.
Sympozjum Marketingu Międzynarodowego (4 ; 2003 ; Zakopane ).
4.
Euromarketing : strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku / Marcin Komor.
2000.
Komor, Marcin.
5.
Euromarketing : strategie przedsiębiorstw na rynku europejskim : V Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. Wiktor.
2005.
Sympozjum Marketingu Międzynarodowego (5 ; 2005 ; Zakopane ).
6.
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.
1997.
Sznajder, Andrzej.
7.
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.
1999.
Sznajder, Andrzej.
8.
Euro-Mediterranean partnership
2000-.
Euro-Mediterranean Partnership.
9.
Euro-Mediterranean partnership / ed. by Katarzyna Żukrowska.
2009.
Żukrowska, Katarzyna (1949- ). Red.
10.
Euromenove trhy : dalsi stupen ve vyvoji mezinarodniho uveru / KLAUSOVA Livia.
1986.
Klausová, Livia (1943- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.