Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 55 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- badania -- Polska.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Świat Konsumenta.
Dodaj do listy podr.
Floyd Press, 2001-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska.
Autor: Wąsikowska, Barbara., Difin.
Difin, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Patriotyzm konsumencki Polaków / Mirosława Kaczmarek, Magdalena Wieja ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Kaczmarek, Mirosława (ekonomia)., Wieja, Magdalena. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo UEP, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Bezpieczeństwo konsumentów : na rynku żywności / redakcja naukowa Anna Dąbrowska.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika). Redaktor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych / Tomasz Olejniczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Olejniczak, Tomasz (marketing)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo UEP, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Konsumpcja i Rozwój / Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa)., Polski Instytut Ekonomiczny.
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2011-2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Działania komunikacyjne segmentu marek odzieżowych fast fashion w mediach społecznościowych w kształtowaniu zachowań nabywczych pokolenia Z / Magda Stachowiak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Towaroznawstwa. Katedra Marketingu Produktu.
Autor: Stachowiak-Krzyżan, Magda., Ankiel-Homa, Magdalena. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Towaroznawstwa., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Marketingu Produktu.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Konsumenci w obszarze zainteresowań młodych naukowców / redakcja naukowa Lilianna Nowak.
Autor: Nowak, Lilianna. Red., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział (Poznań).
Poskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Jawne i utajone postawy młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych = Young customers' explicit and implicit attitude towards retailers' private label products / Urszula Garczarek-Bąk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Badań Rynku i Usług.
Autor: Garczarek-Bąk, Urszula., Rutkowski, Ireneusz (1953- ). Promotor, Tarka, Piotr. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Badań Rynku i Usług.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku / Sławomir Smyczek, Marta Grybś-Kabocik, Justyna Matysiewicz, Agnieszka Tetla.
Autor: Smyczek, Sławomir., Ganassali, Justyna., Grybś-Kabocik, Marta., Tetla, Agnieszka., Wydawnictwo Placet Leszek Plak.
Wydawnictwo Placet, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123456Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal