Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 7 tytułów spełniających kryteria: Chłodnicki, Marcin.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska.
Autor: Chłodnicki, Marcin. Autor, Jagodziński, Wojciech. Autor, Kamieński, Janusz. Autor, Karel, Andrzej. Autor, Ławniczak, Wojciech. Autor, Pluciński, Adam. Autor, Stawski, Bartosz (zarządzanie). Autor, Tarnawska, Martyna. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki.
Autor: Chłodnicki, Marcin., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Kreowanie marki w sporcie / red. nauk. Henryk Mruk, Marcin Chłodnicki.
Autor: Mruk, Henryk. Red., Chłodnicki, Marcin. Red.
Sport & Business Foundation, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Usługi profesjonalne : przez jakość do lojalności klientów / Marcin Chłodnicki ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Autor: Chłodnicki, Marcin., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Gwarancja jakości jako podstawa budowania marketingowych programów lojalności w usługach profesjonalnych / Marcin Chłodnicki ; promotor Kazimierz Rogoziński.
Autor: Chłodnicki, Marcin., Rogoziński, Kazimierz. Promotor., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Katedra Usług.
AE, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Gwarancja jakości jako podstawa budowania marketingowych programów lojalności w usługach profesjonalnych / Marcin Chłodnicki.
Autor: Chłodnicki, Marcin.
Akademia Ekonomiczna. Katedra Usług, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług 4/2002
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Can you keep your customers forever? : an explanatory study on professional services / Marcin Chłodnicki.
Autor: Chłodnicki, Marcin.
Akademia Ekonomiczna. Katedra Usług, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług 2/2001
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal