Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 176 tytułów spełniających kryteria: Marketing usług.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński.
Autor: Kempiński, Krzysztof., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Onepress Helion, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft.
Autor: Marczak, Mirosław (turystyka)., Boguszewicz-Kreft, Monika. Autor, CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Współtworzenie wartości z perspektywy usługi : od industrializacji usług do serwicyzacji przemysłu / Jolanta Mazur.
Autor: Mazur, Jolanta., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Services marketing : integrating customer focus across the firm / Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler.
Autor: Wilson, Alan (1945- )., Zeithaml, Valarie A. Autor, Bitner, Mary Jo. Autor, Gremler, Dwayne D. Autor, McGraw-Hill Companies.
London : McGraw-Hill, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska.
Autor: Chłodnicki, Marcin. Autor, Jagodziński, Wojciech. Autor, Kamieński, Janusz. Autor, Karel, Andrzej. Autor, Ławniczak, Wojciech. Autor, Pluciński, Adam. Autor, Stawski, Bartosz (zarządzanie). Autor, Tarnawska, Martyna. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Autor: Johann, Maria., Difin.
Warszawa : Difin, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce : perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne / redakcja naukowa Izabela Ostrowska ; Uniwersytet Szczeciński.
Autor: Ostrowska, Izabela (ekonomia). Redakcja, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska.
Autor: Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka., CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft.
Autor: Marczak, Mirosław (turystyka)., Boguszewicz-Kreft, Monika. Autor, CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Współtworzenie wartości w marketingu : przykład szkolnictwa wyższego / Katarzyna Dziewanowska.
Autor: Dziewanowska, Katarzyna., Wydawnictwo C.H. Beck.
Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - C.H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal