Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 162 tytułów spełniających kryteria: Marketing usług.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska.
Autor: Chłodnicki, Marcin. Autor, Jagodziński, Wojciech. Autor, Kamieński, Janusz. Autor, Karel, Andrzej. Autor, Ławniczak, Wojciech. Autor, Pluciński, Adam. Autor, Stawski, Bartosz (zarządzanie). Autor, Tarnawska, Martyna. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Autor: Johann, Maria., Difin.
Difin, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska.
Autor: Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka., CeDeWu.
CeDeWu, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce : perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne / redakcja naukowa Izabela Ostrowska ; Uniwersytet Szczeciński.
Autor: Ostrowska, Izabela (ekonomia). Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft.
Autor: Marczak, Mirosław (turystyka)., Boguszewicz-Kreft, Monika. Autor, CeDeWu.
CeDeWu, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki.
Autor: Chłodnicki, Marcin., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Współtworzenie wartości w marketingu : przykład szkolnictwa wyższego / Katarzyna Dziewanowska.
Autor: Dziewanowska, Katarzyna., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C. H. Beck, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - C.H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Finanse, ekonomia i zarządzanie (FEZ) - współczesne wyzwania teorii i praktyki. Cz. 4 / redakcja naukowa Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła.
Autor: Nowakowska-Grunt, Joanna. Redaktor, Miciuła, Ireneusz. Redaktor, Wydawnictwo Naukowe Sophia.
Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska.
Autor: Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka., CeDeWu.
CeDeWu, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Analiza działań marketingowych stosowanych na rynku usług prawnych / Joanna Roszak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Roszak, Joanna (ekonomia)., Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal