Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 11 tytułów spełniających kryteria: Marketing instytucji publicznych.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Uczelnie w przestrzeni publicznej : zarządzanie - marketing - public relations / pod red. nauk. Michała Kaczmarczyka.
Autor: Kaczmarczyk, Michał (1978- ). Red., Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza Humanitas, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Orientacja rynkowa w polskim samorządzie terytorialnym / Izabela Kowalik.
Autor: Kowalik, Izabela., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza - Szkoła Główna Handlowa, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa 581
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing w szkole wyższej : przemiany w orientacji marketingowej : praca zbiorowa / pod red. Grażyny Nowaczyk i Dariusza Sobolewskiego.
Autor: Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red., Sobolewski, Dariusz (ekonomia). Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych / Anna Drapińska.
Autor: Drapińska, Anna., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Philip Kotler, Nancy Lee ; przełożył Andrzej Ehrlich.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Lee, Nancy (1932- ). Autor, Ehrlich, Andrzej. Tłumacz, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne., Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Wharton School Publishing - Koźmiński Przedsiębiorczość i Zarządzanie
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing publiczny : (zarys zagadnień) / Remigiusz Krzyżewski.
Autor: Krzyżewski, Remigiusz (1930- ).
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing w szkolnictwie / Hanna Hall.
Autor: Hall, Hanna., Wolters Kluwer Polska.
ABC - Wolters Kluwer business, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Ekonomizacja relacji pacjent - usługodawca w opiece zdrowotnej / Iga Rudawska.
Autor: Rudawska, Iga., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 602
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing szkoły wyższej / Arnold Pabian ; Centrum Badań Polityki Naukowej i Szkolnictwa Wyższego - Uniwersytet Warszawski.
Autor: Pabian, Arnold., Oficyna Wydawnicza Aspra-JR.
"ASPRA-JR", 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing szkół wyższych : praca zbiorowa / pod red. Grażyny Nowaczyk i Macieja Kolasińskiego.
Autor: Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red., Kolasiński, Maciej. Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal