Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 16 tytułów spełniających kryteria: Usługi -- innowacje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska.
Autor: Chłodnicki, Marcin. Autor, Jagodziński, Wojciech. Autor, Kamieński, Janusz. Autor, Karel, Andrzej. Autor, Ławniczak, Wojciech. Autor, Pluciński, Adam. Autor, Stawski, Bartosz (zarządzanie). Autor, Tarnawska, Martyna. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki.
Autor: Chłodnicki, Marcin., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Innowacje w sektorze usług a zmiany strukturalne w zatrudnieniu / Grażyna Węgrzyn.
Autor: Węgrzyn, Grażyna., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu nr 256
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach / [redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Ostrowska, Izabela (ekonomia). Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 850
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 37
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Service design / red. nauk. Jan Fazlagić.
Autor: Fazlagić, Amir Jan (1971- ). Red., Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Warszawa).
Akademia Finansów i Biznesu Vistula, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie - Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług / Małgorzata Brojak-Trzaskowska.
Autor: Brojak-Trzaskowska, Małgorzata., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 817
 Dodaj do listy podr. 

 7.
E-biznes - innowacje w usługach : teoria, praktyka, przykłady / red. Mikołaj Olszański, Krzysztof Piech ; [autorzy: Marta Adamczyk, Łukasz Cholewa, Jakub Dąbkowski, Magda Dąbrowska, Anna Garstka, Ewelina Gawryluk, Adrian Janeczek, Łukasz Juras, Sebastian Krasicki, Robert Krusiński [i 18 pozostałych]].
Autor: Adamczyk, Marta (biznes)., Olszański, Mikołaj. Red., Piech, Krzysztof (ekonomia). Red., Cholewa, Łukasz., Dąbkowski, Jakub., Dąbrowska, Magdalena (nauki ekonomiczne)., Garstka, Anna (nauki ekonomiczne)., Gawryluk, Ewelina., Janeczek, Adrian., Juras, Łukasz., Krasicki, Sebastian., Krusiński, Robert.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Innowacje w sektorze usług / [oprac. Marta Dąbrowska].
Autor: Dąbrowska, Marta.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach / red. nauk. Iga Rudawska, Magdalena Soboń.
Autor: Rudawska, Iga. Red., Soboń, Magdalena. Red., Difin.
Difin, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Nowoczesność w sferze usług. Z. 1, Techniki informacyjne, centra dystrybucyjne, internacjonalizacja handlu / [red. nauk. Urszula Kłosiewicz-Górecka] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Kłosiewicz-Górecka, Urszula. Red.
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal