Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 20 tytułów spełniających kryteria: Elektroniczne rozprawy akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
The role of predictions from machine learning in portfolio construction / Tomasz Kaczmarek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Kaczmarek, Tomasz (finanse)., Perez, Katarzyna. Promotor, Szczyt, Małgorzata. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Znaczenie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych w intencjach behawioralnych konsumentów produktów spożywczych : (zbiór powiązanych tematycznie artykułów i opracowań) / Marcin Antoniak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Antoniak, Marcin. (ekonomia)., Ciechomski, Wiesław. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Wykorzystywanie technologii cyfrowych w działalności bezpośredniej ubezpieczycieli upraw = The use of digital technologies in the direct activity of crop insurers / Anna Chojan ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Chojan, Anna., Lisowski, Jacek. Promotor, Lemkowska, Malwina. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Organizowanie sprawy sądowej jako proces przekładu = Organizing a legal case as the translation process / Krzysztof Durczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Durczak, Krzysztof., Ławrynowicz, Maciej. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Systemowe uwarunkowania skuteczności procesów zarządzania w przedsiębiorstwach społecznych w Polsce = System determinants of the management processes effectiveness in social enterprises in Poland / Ewa Gałka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Gałka, Ewa (zarządzanie)., Cyfert, Szymon. Promotor, Chwiłkowska-Kubala, Anna. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Emergencja trybów organizowania w organizacjach kooperacyjnych = Emergence of organizing modes in collaborative spaces / Alicja Koperska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Koperska, Alicja., Ławrynowicz, Maciej. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Metoda neuronowo-rozmyta w prognozowaniu kierunku zmian wybranych kursów walutowych = The neural-fuzzy method in predicting the direction of changes in selected exchange rates / Jakub Morkowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Morkowski, Jakub., Kliber, Agata. Promotor, Rutkowska, Aleksandra (ekonomia). Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
The implementation of social activity idea for older people. The local aging policy in the city of Poznan = Implementacja idei społecznej aktywności osób starszych. Lokalna polityka wobec starzenia się w mieście Poznań / Halina Nadobnik ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Nadobnik, Halina., Ławrynowicz, Maciej. Promotor, Polakowski, Michał (1979- ). Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Czynniki determinujące zakup odzieży używanej = Factors determining the purchase of second-hand clothes / Natalia Raszka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Raszka, Natalia., Borusiak, Barbara. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Uwarunkowania akceptacji rozszerzonej rzeczywistości w aplikacjach mobilnych przez konsumentów = Determinants of acceptance of augmented reality in mobile applications by consumers / Michał Piotr Skubis ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Handlu i Marketingu.
Autor: Skubis, Michał., Borusiak, Barbara. Promotor, Szymkowiak, Andrzej. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal