Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 7 tytułów spełniających kryteria: Jerzyk%2C Ewa.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Badania neuromarketingowe w przewidywaniu intencji zakupowych / Aneta Disterheft ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Disterheft, Aneta., Jerzyk, Ewa. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Kreowanie wizerunku szkoły ponadgimnazjalnej na rynku usług edukacyjnych / Teresa Maria Pietrulewicz ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania.
Autor: Pietrulewicz, Teresa Maria., Jerzyk, Ewa. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu / Ewa Jerzyk.
Autor: Jerzyk, Ewa., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Habilitacyjne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 33
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Kreatywność w biznesie / Ewa Jerzyk, Grzegorz Leszczyński, Henryk Mruk.
Autor: Jerzyk, Ewa., Leszczyński, Grzegorz., Mruk, Henryk., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu nr 176
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Kompendium wiedzy o marketingu / redakcja naukowa Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; autorzy Ewa Jerzyk, Aleksandra Kaniewska-Sęba, Maciej Koczerga, Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak, Bogna Pilarczyk, Ireneusz Rutkowski, Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński.
Autor: Pilarczyk, Bogna (1948- ). Redaktor Autor, Mruk, Henryk. Redaktor Autor, Jerzyk, Ewa. Autor, Kaniewska-Sęba, Aleksandra. Autor, Koczerga, Maciej. Autor, Kwiatek, Piotr. Autor, Leszczyński, Grzegorz. Autor, Michalik, Małgorzata (ekonomia). Autor, Nestorowicz, Renata. Autor, Nowak, Lilianna. Autor, Rutkowski, Ireneusz (1953- ). Autor, Stefańska, Magdalena (ekonomia). Autor, Wanat, Tomasz Mieszko. Autor, Waśkowski, Zygmunt. Autor, Zieliński, Marek (marketing). Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Kompendium Wiedzy o...
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Kreatywność w biznesie / Ewa Jerzyk, Grzegorz Leszczyński, Henryk Mruk.
Autor: Jerzyk, Ewa., Leszczyński, Grzegorz., Mruk, Henryk., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydaw. AE, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu nr 158
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Czynniki kształtujące rolę i postrzeganie opakowania na rynku / Ewa Jerzyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Jerzyk, Ewa., Mruk, Henryk. Promotor, Akademia Ekonomiczna (Poznań)., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal