Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 24 tytułów spełniających kryteria: Kanały dystrybucji.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Design management : uwarunkowania i efekty wdrożenia w przedsiębiorstwie / Anna Dziadkiewicz.
Autor: Dziadkiewicz, Anna., Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Contemporary issues in branding / edited by Pantea Foroudi and Maria Palazzo.
Autor: Foroudi, Pantea (1974- ). Redaktor, Palazzo, Maria (1981- ). Redaktor, Routledge.
Routledge Taylor & Francis Group, © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Contemporary issues in branding / edited by Pantea Foroudi and Maria Palazzo.
Autor: Foroudi, Pantea (1974- ). Redakcja, Palazzo, Maria (1981- ). Redakcja, Taylor & Francis (Londyn).
Routledge Taylor & Francis Group, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing communications : discovery, creation and conversations / Chris Fill and Sarah Turnbull.
Autor: Fill, Chris., Turnbull, Sarah., Pearson.
Pearson, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz.
Autor: Chrąchol-Barczyk, Urszula., Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Perenc, Józef (1945- ). Red., Ostrowska, Izabela (ekonomia). Red., Gracz, Leszek., Słupińska, Kamila., Szwajlik, Anna., Wojtkiewicz, Monika (ekonomia)., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C. H. Beck, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing communications : interactivity, communities and content / Chris Fill.
Autor: Fill, Chris.
Prentice Hall/Financial Times, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra.
Autor: Spyra, Zbigniew.
CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Klient a dystrybucja - relacje i implikacje / Jolanta Urbańska ; Politechnika Częstochowska.
Autor: Urbańska, Jolanta., Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra.
Autor: Spyra, Zbigniew., CeDeWu.
"CeDeWu", 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Internet jako instrument dystrybucji ubezpieczeń / Monika Kaczała ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Autor: Kaczała, Monika.
Fundacja Warta, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal