Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 7 tytułów spełniających kryteria: Logo.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Marka prywatna : jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta / Keith Lincoln, Lars Thomassen ; [przeł. Adam Juchniewicz - ATOMINIUM, Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych].
Autor: Lincoln, Keith., Thomassen, Lars., Juchniewicz, Adam. Tł., Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Atominium., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biznes - Wolters Kluwer Polska
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa / Zbigniew Bentyn.
Autor: Bentyn, Zbigniew.
Wydawnictwo Poznańskiej Wyższej Szkoły Biznesu, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marka prywatna : jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta / Keith Lincoln, Lars Thomassen ; [przeł. Adam Juchniewicz - ATOMINIUM, Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych].
Autor: Lincoln, Keith., Thomassen, Lars., Juchniewicz, Adam. Tł., Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Atominium., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Dla Liderów Biznesu
Biznes - Wolters Kluwer Polska
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Magia Harry'ego Pottera : kreowanie globalnej marki / Stephen Brown ; przekł. Hanna Bem.
Autor: Brown, Stephen (1955- ; marketing)., Bem, Hanna. Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Instrumenty kształtowania wizerunku marki : praca zbiorowa / pod red. Adama Grzegorczyka.
Autor: Grzegorczyk, Adam M. Red.
Wyższa Szkoła Promocji, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie 1/2005
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Wally Olins o marce / tłumaczenie: Marta Hereźniak, Grzegorz Skonieczko.
Autor: Olins, Wally., Hereźniak, Marta. Tłumacz, Skonieczko, Grzegorz (tłumacz). Tłumacz, Olins, Wally. Marka dla Polski, Instytut Marki Polskiej.
Instytut Marki Polskiej, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biblioteka Akademii Marek 7
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Nie tylko logotyp : wyróżnienie i przynależność w biznesie / Anna M. Nikodemska-Wołowik, Tadeusz II P. Górski, Mirosław Wołowik.
Autor: Nikodemska-Wołowik, Anna Maria., Górski, Tadeusz II Piotr (1959- )., Wołowik, Mirosław., Oficyna Wydawnicza Branta.
Oficyna Wydawnicza Branta, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal