Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 44 tytułów spełniających kryteria: Wartość.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Wartość luksusu : perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw / Beata Stępień.
Autor: Stępień, Beata., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania : w kierunku ekonomii wartości / Jerzy Hausner.
Autor: Hausner, Jerzy (1949- )., GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta., Wydawnictwo "Jak".
Wydawnictwo Nieoczywiste ; Wydawnictwo Jak, copyright © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Współtworzenie wartości w marketingu : przykład szkolnictwa wyższego / Katarzyna Dziewanowska.
Autor: Dziewanowska, Katarzyna., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C. H. Beck, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - C.H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Ekonomiczna analiza dochodzenia roszczeń o zadośćuczynienie za szkody na osobie z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej / Ilona Kwiecień.
Autor: Kwiecień, Ilona (1973- )., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu nr 253
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Management by values : management respecting and promoting values / edited by Andrzej Herman, Tadeusz Oleksyn, Izabela Stańczyk.
Autor: Herman, Andrzej (1949-2016). Red., Oleksyn, Tadeusz. Red., Stańczyk, Izabela. Red., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Jagiellonian University Press, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zarządzanie dla racjonalnego menedżera / Tadeusz Gospodarek.
Autor: Gospodarek, Tadeusz., Difin.
Difin, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Podstawowe kategorie ekonomiczne w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej : kategoria wartości / red. nauk. Urszula Zagóra-Jonszta.
Autor: Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Zasoby niematerialne jako czynnik wartości przedsiębiorstwa : luka informacyjna sprawozdawczości finansowej / Grażyna Michalczuk.
Autor: Michalczuk, Grażyna., Uniwersytet (Białystok). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta / [red. nauk. Marcin Awdziej, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix].
Autor: Awdziej, Marcin. Red., Mazurek, Grzegorz. Red., Pourbaix, Paweł de. Red., Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2013, maj/czerw., t. 2
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Rudnego i Barbary Woźniak-Sobczak.
Autor: Rudny, Włodzimierz. Red., Woźniak-Sobczak, Barbara. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal