Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 9 tytułów spełniających kryteria: Marketing personalny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Kadry : rola i znaczenie w organizacji / Jan Ryszard Kalinowski ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Autor: Kalinowski, Jan Ryszard (1957- )., Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Płock). Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
E-gospodarka, e-społeczeństwo : w Europie Środkowej i Wschodniej. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego.
Autor: Partycki, Sławomir (1951- ). Red., Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo.
Wydaw. KUL, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi w handlu detalicznym / Agnieszka Szymankowska ; promotor Maria Sławińska.
Autor: Szymankowska, Agnieszka., Sławińska, Maria. Promotor., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym.
UE, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora.
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie zasobami ludzkimi : kompetencje, nowe trendy, efektywność / Ryszard Walkowiak.
Autor: Walkowiak, Ryszard., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora.
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Difin.
Centrum Doradztwa i Informacji "Difin", 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing stanowisk pracy / Anna Lipka.
Autor: Lipka, Anna.
TNOiK : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej (1996) z. 109
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing personalny : czyli Jak zarządzać pracownikami w firmie / Lidia Zbiegień-Maciąg.
Autor: Zbiegień-Maciąg, Lidia., Business Press.
Wydawnictwo Business Press, cop. 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Businessman Book
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Instrumenty zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem / red. nauk. Tadeusz Mendel.
Autor: Mendel, Tadeusz (1933-2019). Red., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 1 z. 236
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal