Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 26 tytułów spełniających kryteria: Mass media -- podręczniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Reklama cyfrowa : podręcznik / Andrew McStay ; w tłumaczeniu Karoliny Jankowiak.
Autor: McStay, Andrew (1975- )., Jankowiak, Karolina. Tłumacz, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Strategie zarządzania na rynku mediów / Lucy Küng ; słowo wstępne do wyd. pol. Wiesław Godzic ; [przeł. Paweł Jabłoński].
Autor: Küng, Lucy., Jabłoński, Paweł (tłumacz). Tł., Godzic, Wiesław (1953- ). Wstęp, Wolters Kluwer Polska.
Wolters Kluwer Polska, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Media masowe na świecie : modele systemów medialnych i ich dynamika rozwojowa / pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej.
Autor: Dobek-Ostrowska, Bogusława (1955- ). Red., Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Acta Universitatis Wratislaviensis nr 2938
Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Komunikowanie społeczne i media : perspektywa politologiczna / Mateusz Nieć.
Autor: Nieć, Mateusz (1957- )., Wolters Kluwer Polska.
Lex : Wolters Kluwer business, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Media audiowizualne : podręcznik akademicki / red. nauk. Wiesław Godzic ; współpr. Aleksandra Drzał-Sierocka.
Autor: Godzic, Wiesław (1953- ). Red., Drzał-Sierocka, Aleksandra. Oprac., Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne., Wydawnictwo Academica.
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej Academica, cop. 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Konteksty Wizualności
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Unia Europejska a media : między kulturą a gospodarką / Karol Jakubowicz.
Autor: Jakubowicz, Karol (1941-2013).
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Edukacja Medialna (Warszawa)
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Strategie zarządzania na rynku mediów / Lucy Küng ; [przeł. Paweł Jabłoński].
Autor: Küng, Lucy., Jabłoński, Paweł (tłumacz). Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Media lokalne w Polsce : podręcznik akademicki / Ryszard Kowalczyk.
Autor: Kowalczyk, Ryszard., Wydawnictwo Naukowe Contact.
Wydawnictwo Naukowe Contact, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Seria Akademicka - Contact
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Sztuka porozumiewania się : rola mediów : podręcznik akademicki / Hanna Milewska ; Wyższa Szkoła Administracyjno-Społeczna w Warszawie.
Autor: Milewska, Hanna (dziennikarka).
Wyższa Szkoła Administracyjno-Społeczna, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Między twórczością a biznesem : wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce / Tadeusz Kowalski.
Autor: Kowalski, Tadeusz (1955- )., Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Edukacja Medialna (Warszawa)
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal