Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 96 tytułów spełniających kryteria: Towary markowe -- komercjalizacja.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marketing premium / Dominika Trawka.
Autor: Trawka, Dominika., Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Międzynarodowe strategie marek : perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących / Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu / Redakcja naukowa Tomasz Domański ; autorzy Justyna Anders-Morawska [i 6 pozostałych].
Autor: Domański, Tomasz (marketing). Redaktor, Anders-Morawska, Justyna. Autor, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne ; Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing mody : strategia, branding i promocja / Harriet Posner ; tłumaczenie Anna Cichowicz.
Autor: Posner, Harriet., Cichowicz, Anna. Tłumacz, Wydawnictwo Arkady.
Wydawnictwo Arkady, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów / Zbigniew Spyra.
Autor: Spyra, Zbigniew., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek.
Autor: Urbanek, Grzegorz., CeDeWu.
CeDeWu, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marka : wizerunek, wizualność, komunikacja / redakcja Leszek Pułka & Patrycja Rozbicka.
Autor: Pułka, Leszek (1956- ). Redaktor, Rozbicka, Patrycja. Redaktor, Wydawnictwo LIBRON., Uniwersytet Wrocławski. Wydział Filologiczny.
Libron ; Wydział Filologiczny Uniwersytetu Wrocławskiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej, wyższych zysków / Jarek Szczepański.
Autor: Szczepański, Jarosław (marketing)., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal