Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 22 tytułów spełniających kryteria: Towary markowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Janelle Barlow, Paul Stewart ; przeł. Anna Stelmach.
Autor: Barlow, Janelle (1943- )., Stewart, Paul Andrew (1966- )., Stelmach, Anna (tłumacz). Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Brands and branding geographies / edited by Andy Pike.
Autor: Pike, Andy (1968- ). Red.
Edward Elgar, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju / Marta Hereźniak.
Autor: Hereźniak, Marta., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Bez osobowości : dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują / Rohit Bhargava ; przedm. Guy Kawasaki, [przeł. Ewa Hałkowska - Atominium, Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych].
Autor: Bhargava, Rohit., Kawasaki, Guy (1954- ). Wstęp, Hałkowska, Ewa. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Janelle Barlow, Paul Stewart ; przeł. Anna Stelmach.
Autor: Barlow, Janelle (1943- )., Stewart, Paul Andrew (1966- )., Stelmach, Anna (tłumacz). Tł., Wolters Kluwer Polska.
Wolters Kluwer business : International Publishing Service. IPS Wydawnictwo, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Brand identity now! / ed. Julius Wiedemann.
Autor: Wiedemann, Julius. Red.
Taschen, cop. 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Brand sense : marka pięciu zmysłów / Martin Lindstrom ; przedm. Philipa Kotlera ; [tł. Bartosz Sałbut].
Autor: Lindström, Martin (1970- )., Kotler, Philip (1931- ). Przedm., Sałbut, Bartosz. Tł., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, cop. 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Designing brand identity : an essential guide for the entire branding team / Alina Wheeler.
Autor: Wheeler, Alina., John Wiley & Sons.
John Wiley & Sons, cop. 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Brands and branding / Rita Clifton ; with Sameena Ahmad [et al.].
Autor: Clifton, Rita (1958- )., Ahmad, Sameena.
Bloomberg Press, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Kreacja w reklamie / Ryszard Kłeczek, Monika Hajdas, Magdalena Sobocińska.
Autor: Kłeczek, Ryszard., Hajdas, Monika., Sobocińska, Magdalena.
Wolters Kluwer Polska, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal