Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 3 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- aspekt społeczny -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna Czubała, Piotr Hadrian, Jan W. Wiktor.
Autor: Czubała, Anna (1943- ). Red., Hadrian, Piotr. Red., Wiktor, Jan W. Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Public relations i marketing w sektorze publicznym / red. nauk. Michał Kaczmarczyk.
Autor: Kaczmarczyk, Michał (1981- ). Red., Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Komunikacja Społeczna - Humanitas
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) / pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego.
Autor: Markowski, Tadeusz (1949- ). Red., Trzmielak, Dariusz Michał. Red., Sosnowski, Jarosław (marketing). Red.
Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biuletyn - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju z. 235
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal