Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 47 tytułów spełniających kryteria: Handel detaliczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Fair trade in CSR strategy of global retailers / edited by Magdalena Stefańska and Renata Nestorowicz.
Autor: Stefańska, Magdalena (ekonomia). Red., Nestorowicz, Renata. Red., Palgrave Macmillan (2001-2015).
Palgrave Macmillan, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Handel we współczesnej gospodarce : źródła i przejawy innowacyjności / red. nauk. Maria Sławińska.
Autor: Sławińska, Maria. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 175
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Struktura przestrzenna handlu detalicznego : od skali globalnej do lokalnej / Tomasz Kaczmarek.
Autor: Kaczmarek, Tomasz (1962- )., Bogucki Wydawnictwo Naukowe.
Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Co siedzi w głowie klienta / Herb Sorensen ; [przeł. Marika Adamczyk-Żylińska].
Autor: Sorensen, Herbert Carl (1944- )., Adamczyk-Żylińska, Marika. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Handel detaliczny jako pracodawca we współczesnej gospodarce / Aleksandra Grzesiuk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Grzesiuk, Aleksandra., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Modele biznesu w handlu detalicznym / red. nauk. Maria Sławińska ; [aut. Barbara Borusiak et al.] ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Sławińska, Maria. Red., Borusiak, Barbara., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi w handlu detalicznym / Agnieszka Szymankowska ; promotor Maria Sławińska.
Autor: Szymankowska, Agnieszka., Sławińska, Maria. Promotor., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym.
UE, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Modele wzrostu przedsiębiorstw handlu detalicznego / Barbara Borusiak ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Autor: Borusiak, Barbara.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Kreowanie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym / Grażyna Śmigielska.
Autor: Śmigielska, Grażyna.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie nr 181
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing w handlu i usługach / Jacek Otto, Artur Olczak.
Autor: Otto, Jacek (1957- )., Olczak, Artur.
Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie - Politechnika Łódzka
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal