Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 5 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- konferencje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Handbook of research in international marketing / ed. by Subhash C. Jain, David A. Griffith.
Autor: Jain, Subhash C. (1942- ). Red., Griffith, David A. Red., Edward Elgar Publishing.
Cheltenham, UK ; Northampton, MA, USA : Edward Elger, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Mass customization in Central Europe : theory and practice, 24-26 May 2006, University of Information Technology and Management (UITM), Rzeszów, Poland / ed. by Katarzyna Winczura ; [University of Information Technology and Management in Rzeszow (UITM)].
Autor: International Conference on Mass Customization in Central Europe (2006 ; Rzeszów)., Winczura, Katarzyna. Red.
Rzeszów : UITM, cop. 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Proceedings of the International Conference on Mass Customization and Personalization : theory and practice in Central Europe, 20-21 April 2004, University of Information Technology and Management (UITM), Rzeszów, Poland / ed. by Maciej Piotrowski ; [East West Consult, The University of Information Technology and Management in Rzeszow, Wyższa Szkoła Biznesu.
Autor: International Conference on Mass Customization and Personalization (2004 ; Rzeszów)., Piotrowski, Maciej. Red., Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów). Wydawnictwo.
Rzeszów : UITM, cop. 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing przemysłowy : materiały konferencyjne / redakcja naukowa: Heryk Mruk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Mruk, Henryk. Redakcja
Poznań : [wydawca nieznany], 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Strategie marketingowe firm finansowych w kontekście integracji z Unią Europejską : materiały konferencyjne / pod red. nauk. Jana Karwowskiego ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Marketingu.
Autor: Karwowski, Jan (1937-2021). Red.
Szczecin : [s.n.], 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal