Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 31 tytułów spełniających kryteria: Sprzedaż promocyjna.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Finansowa alchemia : jak wykorzystywać dynamiczne strategie oraz efektywność finansową aby produkować i sprzedawać więcej, używając mniej zasobów : Dodatkowo: Mapa poszukiwania pieniądza oraz rozdział specjalny... / Dan S. Kennedy, Timothy Seward ; tłumaczenie: Piotr Art.
Autor: Kennedy, Dan S. (1954- )., Seward, Timothy. Autor, Art, Piotr. Tłumaczenie, OSMPOWER.
Warszawa : Wydawnictwo OSMPOWER, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Co chce wiedzieć klient : jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców : metoda TAYA - they ask, you answer / Marcus Sheridan ; wstęp do polskiego wydania: Jacek Kotarbiński ; przekład Monika Malcherek.
Autor: Sheridan, Marcus., Malcherek, Monika. Tłumaczenie, Kotarbiński, Jacek. Wstęp, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing communications : discovery, creation and conversations / Chris Fill and Sarah Turnbull.
Autor: Fill, Chris., Turnbull, Sarah., Pearson.
Harlow [etc.] : Pearson, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing nieruchomości : home branding praktycznie / Łukasz Kruszewski.
Autor: Kruszewski, Łukasz., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Techniki promocji sprzedaży / Maciej Tesławski & Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Sprzedawcy wartości : zarządzanie wartością oferty handlowej / James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus ; przełoż. Grzegorz Łuczkiewicz.
Autor: Anderson, James C. (1953- )., Kumar, Nirmalya., Narus, James A., Łuczkiewicz, Grzegorz. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer Business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Field marketing : skuteczne zastosowania marketingu terenowego / Alison Williams, Roddy Mullin ; przeł. Kaja Wacowska.
Autor: Williams, Alison., Mullin, Roddy., Wacowska, Kaja. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing communications : interactivity, communities and content / Chris Fill.
Autor: Fill, Chris.
Harlow, England [etc.] : Prentice Hall/Financial Times, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Promocja : nowoczesne środki i formy : monografia / Arnold Pabian.
Autor: Pabian, Arnold., Difin.
Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor.
Autor: Wiktor, Jan W., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal