Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 4 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- aspekt moralny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing / Urszula Janeczek.
Autor: Janeczek, Urszula., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Etyczny wymiar odpowiedzialnego biznesu i konsumeryzmu na początku XXI wieku / red. Leszek Karczewski, Henryk A. Kretek ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu.
Autor: Kretek, Henryk. Red., Karczewski, Leszek. Red., Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Racibórz). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych : nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora.
Dom Organizatora, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing w realiach współczesnego rynku. [T. 1], Implikacje otoczenia rynkowego / red. nauk. Szczepan Figiel.
Autor: Figiel, Szczepan (1956- ). Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal