Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 6 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- aspekt moralny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Ciemna strona marketingu / Jarosław Woźniczka.
Autor: Woźniczka, Jarosław (1964- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak.
Autor: Ryciak, Mariusz., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : PWN, copyright 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing / Urszula Janeczek.
Autor: Janeczek, Urszula., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Etyczny wymiar odpowiedzialnego biznesu i konsumeryzmu na początku XXI wieku / red. Leszek Karczewski, Henryk A. Kretek ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu.
Autor: Kretek, Henryk. Red., Karczewski, Leszek. Red., Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Racibórz). Wydawnictwo.
Racibórz : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych : nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora.
Toruń : Dom Organizatora, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing w realiach współczesnego rynku. [T. 1], Implikacje otoczenia rynkowego / red. nauk. Szczepan Figiel.
Autor: Figiel, Szczepan (1956- ). Red., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal