Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 11 tytułów spełniających kryteria: Neuromarketing.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Neuromarketing in food retailing / edited by: Elena Horská and Jakub Berčík.
Autor: Horská, Elena (1969- ). Redaktor, Berčík, Jakub (1987- ). Redaktor, Wageningen Academic Publishers.
Wageningen Academic Publishers, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Emotion Selling : Messbar mehr verkaufen durch neue Erkenntnisse der Neurokommunikation Gerhard Bittner, Elke Schwarz.
Autor: Bittner Gerhard. , Schwarz Elke., Springer Science+Business Media.
Springer Fachmedien, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Consumer Neuroscience : ein transdisziplinäres Lehrbuch / Peter Kenning unter Mitarbeit von Mirja Hubert und Bruno Preilowski.
Autor: Kenning Peter., Hubert Mirja., Preilowski Bruno., W.-Kohlhammer-Verlag.
W.Kohlhammer, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Neuromarketing : Erkenntnisse der Hirnforschung für Markenführung, Werbung und Verkauf / hrsg. von Hans-Georg Häusel.
Autor: Häusel Hans-Georg., Rudolf Haufe Verlag.
Haufe-Lexware, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Touch! : der Haptik-Effekt im multisensorischen Marketing / Olaf Hartmann, Sebastian Haupt.
Autor: Hartmann Olaf., Haupt Sebastian., Rudolf Haufe Verlag.
Haufe-Lexware, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Neurobiologiczne techniki stosowane w biznesie / Henryk Szymusiak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Szymusiak, Henryk., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung / Christian Scheier, Dirk Held.
Autor: Scheier Christian., Held Dirk., Rudolf Haufe Verlag.
Haufe-Lexware, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Wie Werbung wirkt : Erkenntnisse des Neuromarketing / Christian Scheier, Dirk Held.
Autor: Scheier Christian., Held Dirk., Rudolf Haufe Verlag.
Haufe-Lexware, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Mózg na zakupach : neuromarketing w sprzedaży / A. K. Pradeep ; [tł. Magda Witkowska].
Autor: Pradeep, A. K. (1963- )., Witkowska, Magda. Tł., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Neuromarketing : Erkenntnisse und Auswirkungen auf das Marketing / Christina Anna Hundschell ; Hochschule Augsburg - University of Applied Sciences.
Autor: Hundschell, Christina., GRIN Verlag.
GRIN Verlag, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal