Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 15 tytułów spełniających kryteria: Neuromarketing.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Konsumenci z perspektywy neuronauki poznawczej : wybrane zagadnienia / Henryk Szymusiak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Szymusiak, Henryk., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym / Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tłumaczenie Ewa Bluszcz.
Autor: Pispers, Ralf (1969- )., Rode, Joanna. Autor, Fischer, Benjamin. Autor, Bluszcz, Ewa. Tłumaczenie, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin.
Autor: Cymanow-Sosin, Klaudia., Wydawnictwo Adam Marszałek.
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Neuromarketing in food retailing / edited by: Elena Horská and Jakub Berčík.
Autor: Horská, Elena (1969- ). Redakcja, Berčík, Jakub (1987- ). Redakcja, Wageningen Academic Publishers.
Wageningen : Wageningen Academic Publishers, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Emotion Selling : Messbar mehr verkaufen durch neue Erkenntnisse der Neurokommunikation Gerhard Bittner, Elke Schwarz.
Autor: Bittner Gerhard. , Schwarz Elke., Springer Science+Business Media.
Wiesbaden : Springer Fachmedien, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Neuromarketing : Erkenntnisse der Hirnforschung für Markenführung, Werbung und Verkauf / hrsg. von Hans-Georg Häusel.
Autor: Häusel Hans-Georg., Rudolf Haufe Verlag.
Freiburg ; München : Haufe-Lexware, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Touch! : der Haptik-Effekt im multisensorischen Marketing / Olaf Hartmann, Sebastian Haupt.
Autor: Hartmann Olaf., Haupt Sebastian., Rudolf Haufe Verlag.
Freiburg ; München : Haufe-Lexware, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Consumer Neuroscience : ein transdisziplinäres Lehrbuch / Peter Kenning unter Mitarbeit von Mirja Hubert und Bruno Preilowski.
Autor: Kenning Peter., Hubert Mirja., Preilowski Bruno., W.-Kohlhammer-Verlag.
Stuttgart : W.Kohlhammer, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Neurobiologiczne techniki stosowane w biznesie / Henryk Szymusiak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Szymusiak, Henryk., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung / Christian Scheier, Dirk Held.
Autor: Scheier Christian., Held Dirk., Rudolf Haufe Verlag.
Freiburg ; München : Haufe-Lexware, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal