Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 67 tytułów spełniających kryteria: Rynki eksportowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych : mikrofundamenty umiędzynarodowienia firmy / Aleksandra Wąsowska.
Autor: Wąsowska, Aleksandra., Wydawnictwo Poltext.
Wydawnictwo Poltext, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne : etapy i formy / Wojciech Grzegorczyk, Wiloetta Krawiec.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Krawiec, Wioletta. Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Eksport w przedsiębiorstwie : wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej / Wojciech Budzyński ; [recenzja Zbigniew Dworzecki].
Autor: Budzyński, Wojciech., Dworzecki, Zbigniew (1948- ). Rec., Wydawnictwo Poltext.
Wydawnictwo Poltext, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Podstawy marketingu międzynarodowego / Tomasz Trojanowski ; Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie.
Autor: Trojanowski, Tomasz., Akademia im. Jana Długosza (Częstochowa). Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego.
Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Doing business in emerging markets / S. Tamer Cavusgil, Pervez N. Ghauri & Ayse A. Akcal.
Autor: Cavusgil, S. Tamer (1947- )., Ghauri, Pervez N. (1948- )., Akcal, Ayse A., SAGE Publishing.
SAGE, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Dostępność i wykorzystanie informacji o rynkach i partnerach zagranicznych w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw / Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk, Jerzy Schroeder ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata., Mruk, Henryk., Schroeder, Jerzy., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
The development of business networks in the company internationalisation process / ed. by Krzysztof Fonfara ; Poznań University of Economics.
Autor: Fonfara, Krzysztof. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań University of Economics Press, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym / red. nauk. Jerzy Schroeder.
Autor: Schroeder, Jerzy. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 180
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Globalizacja / Joseph E. Stiglitz ; przekł. Hanna Simbierowicz.
Autor: Stiglitz, Joseph E. (1943- )., Malarecka-Simbierowicz, Hanna. Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Współpraca i strategie marketingowe przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej / red. nauk. Beata Stępień.
Autor: Stępień, Beata. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 198
 Dodaj do listy podr. 

  1234567Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal