Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 5 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- konferencje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Handbook of research in international marketing / ed. by Subhash C. Jain, David A. Griffith.
Autor: Jain, Subhash C. (1942- ). Red., Griffith, David A. Red., Edward Elgar Publishing.
Edward Elger, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Mass customization in Central Europe : theory and practice, 24-26 May 2006, University of Information Technology and Management (UITM), Rzeszów, Poland / ed. by Katarzyna Winczura ; [University of Information Technology and Management in Rzeszow (UITM)].
Autor: International Conference on Mass Customization in Central Europe (2006 ; Rzeszów)., Winczura, Katarzyna. Red.
UITM, cop. 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Proceedings of the International Conference on Mass Customization and Personalization : theory and practice in Central Europe, 20-21 April 2004, University of Information Technology and Management (UITM), Rzeszów, Poland / ed. by Maciej Piotrowski ; [East West Consult, The University of Information Technology and Management in Rzeszow, Wyższa Szkoła Biznesu.
Autor: International Conference on Mass Customization and Personalization (2004 ; Rzeszów)., Piotrowski, Maciej. Red., Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów). Wydawnictwo.
UITM, cop. 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing przemysłowy : materiały konferencyjne / redakcja naukowa: Heryk Mruk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Mruk, Henryk. Redaktor
[wydawca nieznany], 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Strategie marketingowe firm finansowych w kontekście integracji z Unią Europejską : materiały konferencyjne / pod red. nauk. Jana Karwowskiego ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Marketingu.
Autor: Karwowski, Jan (1937-2021). Red.
[s.n.], 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal