Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 114 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Strategia błękitnego oceanu : przemiana : sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład: Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan (1951- )., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumaczenie, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie marketingowe w działalności stowarzyszeń agroturystycznych / Arkadiusz Niedziółka.
Autor: Niedziółka, Arkadiusz., Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja (Kraków). Wydawnictwo.
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Międzynarodowe strategie marek : perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących / Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing na rynkach międzynarodowych : badania, decyzje, organizacja / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów / Wojciech Czakon.
Autor: Czakon, Wojciech., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń.
Autor: Mróz-Gorgoń, Barbara., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Strategic marketing management / Alexander Chernev ; foreword by Philip Kotler.
Autor: Chernev, Alexander., Kotler, Philip (1931- ). Przedmowa, Cerebellum Press.
[Chicago] : Cerebellum Press, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Data driven decisions : jak odnaleźć się w natłoku danych? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk.
Autor: Lutostański, Michał Jan (1985- ). Redakcja, Galica, Mateusz (marketing). Redakcja, Protasiuk, Michał (1978- ). Redakcja, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Przemiana błękitnego oceanu : buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan (1951- )., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumaczenie, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal