Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 29 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- podręczniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Jak stworzyć plan marketingowy : opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele / John Westwood ; przekład Małgorzata Śnigurowicz.
Autor: Westwood, John (1947- )., Śnigurowicz, Małgorzata. Tłumacz, Lingea (Kraków).
Lingea, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Droga do Sukcesu
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Strategic market management / David A. Aaker, Christine Moorman.
Autor: Aaker, David A. (1938- )., Moorman, Christine. Autor, John Wiley & Sons.
Wiley, © 2018
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie jakością / Monika Dobska, Paweł Dobski.
Autor: Szuman-Dobska, Monika., Dobski, Paweł., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział (Poznań).
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie marketingiem / Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal.
Autor: Woźniczka, Jarosław (1964- )., Hajdas, Monika., Kowal, Witold., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Plany marketingowe / Malcolm McDonald, Hugh Wilson ; przeł. Grzegorz Łuczkiewicz.
Autor: McDonald, Malcolm., Wilson, Hugh (1962- )., Łuczkiewicz, Grzegorz. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing menedżerski : standardy, procedury, strategie / Krzysztof Podstawka.
Autor: Podstawka, Krzysztof., Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht.
Autor: Knecht, Zdzisław (1938- )., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C.H. Beck, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - C.H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego / Anna Bruska, Sabina Kauf ; Uniwersytet Opolski.
Autor: Bruska, Anna (marketing)., Kauf, Sabina., Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Controlling działalności marketingowej / Marta Nowak.
Autor: Nowak, Marta (finanse)., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 3, Zarządzanie marketingiem strategicznym / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
Autor: Kassay, Štefan (1941- )., Juchniewicz, Ryszard. Tł., Księgarnia Akademicka (Kraków).
Księgarnia Akademicka, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal