Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.1997.Karasiewicz, Grzegorz.
 2. Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.2013.Karasiewicz, Grzegorz.
 3. Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.2008.Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
 4. Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych / Marek Prymon.2010.Prymon, Marek (1949-2022).
 5. Marketingowe strategie wyborcze : wybory prezydenckie w Polsce (1990-2000) / Agnieszka Stępińska ; [Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu].2004.Stępińska, Agnieszka.
 6. Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.1999.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
 7. Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.2004.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
 8. Marketingowe testowanie produktów : praca zbiorowa / pod red. Stanisława Sudoła, Jadwigi Szymczak, Mirosława Haffera ; [aut. Krzysztof Andruszkiewicz et al.].2000.Sudoł, Stanisław (1928-2020). Red.
 9. Marketingowe wyposażenie produktu / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.1994.Limański, Andrzej.
 10. Marketingowe wyposażenie produktu / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.1997.Limański, Andrzej.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal