Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 193 tytułów spełniających kryteria: Rynki eksportowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
International Trade Forum / International Trade Centre UNCTAD/GATT.
Autor: International Trade Centre UNCTAD/GATT., International Trade Centre UNCTAD/WTO.
International Trade Centre UNCTAD/GATT, 1964-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Journal of International Consumer Marketing.
Dodaj do listy podr.
Haworth Press, 1988-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Research handbook on foreign exit, relocation and re-entry : theoretical perspectives and empirical evidence / edited by Jorma Larimo, Pratik Arte, Carlos M.P. Sousa, Pervez N. Ghauri, José Mata.
Autor: Larimo, Jorma (1954- ). Redakcja, Ghauri, Pervez N. (1948- ). Redakcja, Arte, Pratik. Redakcja, Sousa, Carlos M.P. Redakcja, Mata, José (1961- ). Redakcja, Edward Elgar Publishing.
Edward Elgar Publishing, © 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing na rynkach międzynarodowych : badania, decyzje, organizacja / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Born global entrepreneurs : determinants of rapid internationalisation / Elena Pawęta.
Autor: Pawęta, Elena., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Global marketing management / Masaaki Kotabe, Kristiaan Helsen.
Autor: Kotabe, Masaaki., Helsen, Kristiaan. Autor, John Wiley & Sons.
John Wiley & Sons, Inc., copyright © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych : mikrofundamenty umiędzynarodowienia firmy / Aleksandra Wąsowska.
Autor: Wąsowska, Aleksandra., Wydawnictwo Poltext.
Wydawnictwo Poltext, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw / Mariola Ciszewska-Mlinarič.
Autor: Ciszewska-Mlinarič, Mariola., Wydawnictwo Poltext.
Wydawnictwo Poltext, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne : etapy i formy / Wojciech Grzegorczyk, Wiloetta Krawiec.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Krawiec, Wioletta. Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Cross-cultural business behavior : guide for global management / Richard R. Gesteland.
Autor: Gesteland, Richard R., Universitetsforlaget.
Copenhagen Business School Press ; Universitetsforlaget, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal