Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz.2002.Strzyżewska, Marianna.
 2. Analizy metodologiczne w nauce / pod red. Teresy Grabińskiej i Mirosława Zabierowskiego.1997.Grabińska, Teresa. Red.
 3. Analizy OECD na temat małych i średnich przedsiębiorstw oraz przedsiębiorczości : Polskacop. 2010.Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju. Centre for Entrepreneurship, SMEs and Local Development.
 4. Analizy - prognozy - strategia1990-2021.Ostrowski, Marian. Redaktor
 5. Analizy rynku kapitałowego : ujęcie klasyczne i nieklasyczne / Waldemar Tarczyński, Sebstian Majewski, Agnieszka Majewska, Małgorzata Tarczyńska-Łuniewska ; Uniwersytet Szczeciński.2020.Tarczyński, Waldemar (1960- ).
 6. Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem / Janusz Fudaliński.2002.Fudaliński, Janusz (1970?-2015).
 7. Analizy społeczne w zakładzie pracy / Elżbieta Zembrzuska.1979.Zembrzuska, Elżbieta.
 8. Analizy statystyczne z arkuszem kalkulacyjnym Microsoft Excel / Grzegorz Kończak, Grażyna Trzpiot.2002.Kończak, Grzegorz.
 9. Analizy statystyczne z programami Statistica i Excel / Małgorzata Rabiej.copyright 2018.Rabiej, Małgorzata.
 10. Analizy wielowymiarowe2007.Stanisz, Andrzej.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal