Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 17 tytułów spełniających kryteria: Biznesowy savoir-vivre.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego / Wojciech F. Szymczak.
Autor: Szymczak, Wojciech F., Difin.
Difin, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- )., Ostrowska, Izabela (ekonomia). Autor, Gracz, Leszek. Autor, Słupińska, Kamila. Autor, edu-Libri.
edu-Libri, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Etykieta w biznesie : praktyczny poradnik savoir-vivre'u / Adam Jarczyński.
Autor: Jarczyński, Adam., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński.
Autor: Zenderowski, Radosław (1974- )., Koziński, Bartosz (1988- ).
CeDeWu.pl, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Biznesowy savoir-vivre / Barbara Pachter wraz z Susan Magee ; [tł. Anna Kwaśniewska].
Autor: Pachter, Barbara., Magee, Susan (1964- )., Kwaśniewska, Anna (tłumacz). Tł., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Power
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Breaking through culture shock : what you need to succeed in international business / Elisabeth Marx.
Autor: Marx, Elisabeth.
Nicholas Brealey Publ., 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Komunikacja i kultura biznesu w Europie : zagadnienia wybrane / red. naukowa Monika Neymann.
Autor: Woytowicz-Neymann, Monika. Red., Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Wydawnictwo.
Wydaw. Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Sztuka budowania wizerunku osób, firm i instytucji / pod red. Piotra Andrzejewskiego ; [zespół aut. Piotr Andrzejewski et al.].
Autor: Andrzejewski, Piotr (1955-2009). Red., Wydawnictwo FORUM.
Forum, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating, sourcing and managing across cultures / Richard R. Gesteland.
Autor: Gesteland, Richard R.
Copenhagen Business School Press, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Global business behaviour : erfolgreiches Verhalten und Verhandeln im internationalen Geschäft / Richard R. Gesteland ; aus dem Amer. von Thomas Irmer.
Autor: Gesteland, Richard R.
Piper, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Serie Piper
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal