Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketingowa strategia produktu / ŚLIWIŃSKA Krystyna.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketingowa strategia rozwoju przestrzeni / pod red. Marka Obrębalskiego ; [poszczególne części publ. oprac. Franciszek Adamczuk et al.].1998.Obrębalski, Marek. Red.
 2. Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.1979.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
 3. Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.1976.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
 4. Marketingowe aspekty jakości usług gospodarstw agroturystycznych w Wielkopolsce / Jarosław Smogór ; promotor Henryk Mruk.2003.Smogór, Jarosław.
 5. Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa / pod red. Róży Milic-Czerniak.2005.Milic-Czerniak, Róża. Red.
 6. Marketingowe badania rynku / Józefa Kramer.1995.Kramer, Józefa (1930- ).
 7. Marketingowe czynniki rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych / pod red. Andrzeja Podobińskiego ; [aut.] Marek Dudek [et al.].2004.Podobiński, Andrzej (1939-2020). Red.
 8. Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska.2015.Łodziana-Grabowska, Joanna.
 9. Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji : monografia = Marketing and logistics determinants of organizations development / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz.2010.Waszkielewicz, Wiesław. Red.
 10. Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy / Krystyna Śliwińska.1999.Śliwińska, Krystyna (1950- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal