Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 77 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- preferencje -- Polska.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Konsument na rynku żywności - preferencje, opinie, trendy = Consumer in the food market - preferences, opinions, trends / redakcja naukowa Michał Halagarda ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Autor: Halagarda, Michał. Redaktor, Sieć Badawcza Łukasiewicz., Instytut Technologii Eksploatacji (Radom)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)., Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Sieć Badawcza Łukasiewicz : Instytut Technologii Eksploatacji, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Commodity Science in Research and Practice
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Analiza i hierarchizacja kryteriów wyboru obiektów day spa w opinii konsumentów i pracowników / Paula Pestka ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Autor: Pestka, Paula., Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zachowania konsumpcyjne singli w Polsce / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Adrian Lubowiecki-Vikuk, Teresa Słaby.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Janoś-Kresło, Mirosława. Autor, Lubowiecki-Vikuk, Adrian. Autor, Słaby, Teresa. Autor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce / Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Autor: Szwacka-Mokrzycka, Joanna., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Postmodernistyczne zachowania konsumentów na rynku turystycznym w Polsce / Krzysztof Sala.
Autor: Sala, Krzysztof (nauki ekonomiczne)., Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 823
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych / Renata Nestorowicz.
Autor: Nestorowicz, Renata., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zachowania nabywcze i konsumpcyjne mieszkańców Poznania w latach 2005-2016 / redakcja naukowa Magdalena Ankiel, Bogdan Sojkin ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Ankiel-Homa, Magdalena. Redaktor, Sojkin, Bogdan (1951- ). Redaktor, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie IBRKK
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Kreowanie jakości handlowej artykułów żywnościowych / Piotr Cyrek, Maria Grzybek, Sylwester Makarski.
Autor: Cyrek, Piotr (zarządzanie przedsiębiorstwem)., Grzybek, Maria (1952- )., Makarski, Sylwester (1942- )., Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska.
Autor: Łodziana-Grabowska, Joanna., CeDeWu.
CedeWu.pl, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Zachowania konsumenckie w wybranych sektorach gospodarki.
Autor: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2015, 3, maj-czerwiec
 Dodaj do listy podr. 

  12345678Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal