Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 30 tytułów spełniających kryteria: Lojalność wobec marki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Komunikacja w kryzysie : jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska.
Autor: Hartley, Kate., Ożarowska, Aleksandra (tłumacz). Tłumacz, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów / Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski.
Autor: Żyminkowska, Katarzyna. Autor, Wiechoczek, Joanna. Autor, Kieżel, Małgorzata. Autor, Żyminkowski, Tomasz. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
PWN, © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Odwracanie marki : dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść / Marty Neumeier ; [przekład Krzysztof Mazurek].
Autor: Neumeier, Marty (1947- )., Mazurek, Krzysztof (1956- ). Tł., Studio Emka.
Wydawnictwo Studio Emka, cop. 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Konsument wierny jak pies / Maciej Tesławski & Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Optymalizacja obsługi klienta : jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność / Matthew Dixon, Nick Toman i Rick Delisi ; [tł. Maciej Markiewicz].
Autor: Dixon, Matthew (1972- )., Markiewicz, Maciej (język angielski). Tł., Toman, Nick., Delisi, Rick., CeDeWu.
CeDeWu.pl, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Budowa wartości klienta : teoria i praktyka / redakcja naukowa Barbara Dobiegała-Korona.
Autor: Dobiegała-Korona, Barbara. Red., Difin.
Difin, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio.
Autor: Pazio, Nemezjusz Mateusz., Difin.
Difin, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa / Wiesława Caputa.
Autor: Caputa, Wiesława., CeDeWu.
CeDeWu.pl, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Lojalność 3.0 : jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki big data i grywalizacji / Rajat Paharia ; przekł. Dorota Gasper.
Autor: Paharia, Rajat., Gasper, Dorota. Tł., MT Biznes.
MT Biznes, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Sztuka budowania lojalności klienta / [red. prowadzący Urszula Gabryelska ; tł. Zespól Tłumaczy Harvard Business Reviev Polska].
Autor: Gabryelska, Urszula. Red., Harvard Business Review Polska. Zespół Tłumaczy., ICAN Institute.
ICAN Institute, cop. 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: HBR On
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal