Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 7 tytułów spełniających kryteria: Lojalność wobec marki -- badania.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz.
Autor: Rudzewicz, Adam., Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo.
Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, © copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Kształtowanie lojalności klientów biur podróży / Izabela Michalska-Dudek.
Autor: Michalska-Dudek, Izabela., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu nr 264
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Lojalność klienta a rozwój organizacji / Stanisław Skowron, Łukasz Skowron.
Autor: Skowron, Stanisław (zarządzanie)., Skowron, Łukasz. Autor, Difin.
Warszawa : Difin, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym / Aleksandra Czerw.
Autor: Czerw, Aleksandra.
Warszawa : CeDeWu, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Dlaczego przywiązujemy się do marki? / Anna Maria Zawadzka.
Autor: Zawadzka, Anna Maria., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Ekonomia i Zarządzanie
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy : wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na terenie Łodzi / Janusz Witkowski.
Autor: Witkowski, Janusz Feliks (1929-2012)., Kongres Ekonomistów Polskich (7 ; 2001 ; Warszawa).
Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne : Agencja INTERART-TAL, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Referaty Kongresowe - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Sesja 4, Przedsiębiorczość i Konkurencyjność z. 18
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Die Macht des Kunden - und wie Sie ihn trotzdem kriegen : 17 wege zur langfristigen Partnerschaft / Josh Gordon ; Deutsch von Birgit Hecker und Birgit Wünsch.
Autor: Gordon, Josh.
Wiesbaden : Gabler, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal